sista dagen

idag va sista dagen i skolan! Bara lite avslutning imorgon, sen en snabbis till försäkringskassan och efter det blir det lunch på Royal Thai ^^ nästan så att man börjar gråta av bara tanken på att det är lov.


Sitter och kollar på 16 and pregnant just nu och jag fattar verkligen inte hur dom tjejerna kan låta sig bli behandlade så. Deras killar skriker och svär åt dom och säger att allt är ett stort misstag. Hur kan man ens stanna med en sån kille? Visst Philip är jobbig ibland, sen ganska ofta och han är stökig, men han skulle aldrig någonsin prata så med mig. Han är bara naiv, men jag hoppas att han lär sig snart att det som är brister mellan oss är sånt som går att fixa hyfsat lätt. Vi måste bara skaffa oss rutiner^^

Har suttit och kollat över ekonomin lite med, har lite funderingar på hur det ska fungera i framtiden, men det går alltid ihop bara jag ser till att lämna in moderskapsintyget snart.





v 22+1 .... bristningarna på magen suger, men man får väl leva med det. Bara dom inte blir jättehemska sen
2010-12-21 @ 18:40:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0