på för frågan av mor

Ja som sagt, mamma efterlyste att jag skulle blogga oftare så hon får lite uppdateringar (även om hon ringer varje dag och jag smsar om det händer nåt ;D) Men som lite info till kära mamma:

*Bebis har inte sparkat så mkt, i alla fall inte så hårt att man kan känna det från utsidan igen. Men jag har känt av rörelser i alla fall ^^ Dock får stackars Philip inte känna sin dotter sparka alls x)

*Jag har börjat få väldigt ovälkomna bristningar på magen............................... men bara o stå ut med det antar jag.

*Just nu önskar jag att jag hade citrusfrukter, citrusfrukter och ännu mer citrusfrukter. Tror jag käkade 6 clementiner igår hemma hos pappa EFTER maten.. galet! (pappa köper med sig apelsiner och clementiner hem till mig idag efter jobbet ^^ he...he ... ^^

* Skolan har börjat lugna ner sig och jag börjar äntligen se ljuset i slutet av tunneln! Fast... på ett bra sätt! Bara tre prov kvar under detta långa år!

Så det va väl allt? Ja i princip i alla fall x) Det börjar märkas att det nalkas jul... julbak, koka knäck, pynta hemma, och apelsiner med nejlikor har redan utförts^^ Bara granen som fattas! Men har nästan tankar på att strunta i gran eftersom att det är så trångt hemma... får se hur det går helt enkelt!

Mysigt värre med massa snö ute också! Enda jobbiga är när man ska ut och köra, absolut ingen favorit kan jag säga....




Förövrigt så träffade jag Laila idag på stan! Första gången på sjukt länge som jag faktiskt träffade henne! Sen på fredag ska jag ut till Lessebo och träffa mina töser ;D Myspys!



Bild från senaste ultraljudet!





Sista bilden ^^
2010-12-06 @ 16:51:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erika

varför får du så många ultraljud föööör, och så många ultraljudsbilder detsutom :( mitt län SUGER!!!!

2010-12-06 @ 21:35:13
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vet... Jag är krävande... men eftersom jag inte träffar dig så ofta så vill jag se lite magbilder och annat som kan vara kul :) Jag vet att jag ringer ofta, men vill du att jag ringer mer sällan får du säga ifrån... ;) Bristningar är inge kul men jag lovar att de bleknar med tiden...

Puss och kram älsklingsbarn...



/Mamsen

2010-12-07 @ 10:13:19
Postat av: Pappa

Gumman, vi fixar gran sen. Kan kolla efter en till helgen. Får förstås bli en liten gran men tanke på utrymmet. Nice med ultrabilderna på bloggen. :-) Kram

2010-12-07 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0