oh joy

Dagen som skulle va så bra! massa lektioner inställda (eller redan avklarade) så jag slutade för en timme sen.. men istället för en luuugn dag för mig själv så har jag redan:
*Upptäckt att Philip försovit sig och missat en hel lektion och därmed blivit assur.
*Försökt börja psykologi (som jag snart ska fortsätta med)
*Slängt in ett par maskiner tvätt.
*Insett att jag måste städa idag
*Påbörjat att skriva om Liu Xiaobo (som samhällsläraren förväntar sig att jag och Jennifer ska kunna redovisa om på tisdag
*Försökt hitta fakta till min 5sidors essä till soms lektionen.


Underbar dag va? pfft -.-
2010-12-09 @ 11:48:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det blir inte alltid som man tänkt sig kan man ju lugnt konstatera... Eller? Hoppas fortsättningen på dagen blir bättre..



Puss och kram

Mamsen

2010-12-09 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0