för längesen....

För längesen gjorde jag ett sånthär test om Philip. Och det stämmer faktiskt bra även idag xD

Om min pojkvän:

Namn: Philip
Ögonfärg: Blå
Födelsedag: 7 april
Klädstil: Blandad
Hårfärg: Brun
Favoritfärg: Rosa
Favoritmat: Kyckling med pommes och bearnaise
Har han färgat håret nån gång? Yes
Har han klippt sig någon gång? Japps
Har han piercat sig? Jupp
Dricker han? Ah
Röker han? Tyvärr
Vad har han för mobil? Nokia N97
Vad vill han bli när han blir stor? Hahahaha han vill bli rik xD
Har han någon/några systrar? Hannah (styvsyster)
Har han någon/några bröder? Erik, Connor, David och Anthony
Vilken mat hatar han? Keso. Och ja allt nyttigt
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? Spendera dom direkt xD
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Det beror på xD just nu har han varken skola lr jobb dock:P
Har han bråkat med nån någon gång? Jaa
Vad brukar han göra på helgerna? Va med mig och typ fest och sånt
Vad har han för musiksmak? Blandad
Hur träffades ni? Internet
Vad påminner dig om honom? Typ allt
Vad var det första han sa till dig? Hej
Vad var det första du sa till honom? Hej?
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Ehm, helt onödiga saker
Är han beroende av något? Socker...
Vad kallar du honom? Philip xD
Vad kallar han dig? Älsk, Älskling, Lina
Idrottar han? Jao xD
Vad har ni gemensamt? Ehm,issy
Om du skulle ge honom en blomma när han fyller år, vilken blomma skulle det vara? Jag skulle ge honom en plastblomma så han skulle kunna hålla den vid liv^^
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? Kan inte sätt det I tre ord
Gillar du honom? Nä, jag älskar honom <3

 

2010-12-11 @ 22:06:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0