Floda



Längtar till smalare dagar! Inte för att jag ogillar min bebismage, men det börjar göra ont i rygg osv och det är fortfarande över hundra dagar kvar... abooo...

Förövrigt har jag börjat bli "vattenfylld" när jag är ute och går länge mm. Fick inga pauser idag när vi shoppade så det blev jobbigt med svullna kroppsdelar.

Efter bebis har kommit blir det många långa sköna promenader så jag börjar må bättre igen (och så jag kommer på min fina balklänning som ska komma lagom tills vi ska till England (:

Fast ingen får se hur den ser ut (måste ju vara en överraskning efter bebismagen och allt försvinner ;D)

Nu ska Philip klippa sig fastän han inte får egentligen och fast jag egentligen tycker att han borde ta ett bad med mig och ge mig massage när jag har ont men nääääääää ... -.- Aja bara han blir nöjd så jag slipper höra tjatet x) plus att jag får som jag vill bara för att han får göra det xD


Förövrigt råkar det vara nyår imorgon och som vanligt så kanske man ska ha nyårslöften igen. Eller kanske man ska strunta i det iår... nja det är ju trots allt tradition. Men det blir nog ett lättare löfte iår. Laga mer egen mat (även till bebis såklart). Sluta ha skitmat hemma så ofta och vara den bästa mamman jag kan vara till vår lilla bebis. Hålla en budget ska jag också försöka göra. Så jag kan ge min dotter allt hon behöver. Mycket annat vill jag nog inte lova, utan bara sånt jag kan hålla och som jag verkligen känner för.

Känns bra med ett nytt år med "ny start" ^^ Det kommer bli ett år vi aldrig kommer glömma.
2010-12-30 @ 19:38:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0