ENGLAND!!

ÄNTLIGEN har vi bokat resan till England! Längtar som ett djur! Visst jag får leva utan pengar denna månaden men vafasen det kan man leva med tanke på att jag kommer få besöka detta underbara land! Åhhhh längtaaaaaar!
Tänkte egentligen spara pengar, men jag har insett efter allt som hänt på sistone att det är lika bra att leva livet lite (:

Köpte julklapp till Philip idag med (en väldigt välbehövlig sådan) så nu är jag i princip pank x) dom tvåhundra kronorna som finns kvar ska användas med högsta möjliga aktsamhet x)

Lööööv min man!! Vår andra utomlandsresa tillsammans.   Galet hur snabbt livet går, och när vi ska dit kommer jag dessutom vara i vecka 32 x)

Bebis har rört på sig en massa, till och med Philip kände igår, så mysigt att känna att det är något som rör sig där inne <3 Älskar lilla bebis (som förövrigt fortfarande går under namnet Jordynn eftersom att namnet växt sig fast på oss) Så galet hur jag längtar tills hon kommer! Känns sjukt nog som om alla problem kommer lösa sig. Är inte ens orolig för ekonomin just nu. Kanske borde vara det... men det känns verkligen som om det kommer lösa sig!

Älskar mina underbara föräldrar som hjälper oss med så mycket dom kan! Är nästan rädd för att snart behöva klara mig ensam ...
2010-12-07 @ 20:31:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman - du kommer alltid ha mig och pappa som stöd. Det behöver du inte vara orolig för...



Kramisar

Mamsen

2010-12-08 @ 07:26:25
Postat av: Pappa

Självklart kommer vi att stötta dig! Kram

2010-12-09 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0