ao...

Vill gråta lite... fick kaustiksoda på foten nyss när vi skulle fixa badrummet... Min fot och en del av mitt ben fräter just nu.... buuuuääääää!!

Bebis är rörlig idag i alla fall. och snart är det jul. Alla julklappar är införskaffade, all julmat lagad, städningen är klar och granen har fått komma upp tillslut. Julkänslan börjar infinna sig så nu är det faktiskt riktigt mysigt^^

Nu ligger lilla issy och sover i soffan och Philip kollar på mythbusters. Får nog ta och lägga mig där jag med... eftersom att duschen ändå inte är användbar och jag glömde att köpa toapapper idag så ska jag snällt gå och lägga mig och hoppas på att jag kan fixa allt imorgon istället -.-

Pöss och God jul i förväg!:D
2010-12-23 @ 21:50:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0