2011

Här kommer sista inlägget innan det blir ett nytt år. Kanske man ska försöka sig på att sammanfatta lite?

Förhoppningar om det nya året:
*Att bebis föds välskapt
*Att jag går ner en del vikt efter förlossningen
*Att issy blir mer bekväm med att vara ensam
*Gå klart skolan helt
*Få ny lägenhet, förhoppningsvis tillsammans med Philip.


2010...
Året invigdes med vännerna och älskling hemma hos Lana




I februari bar det av till Berlin med Niklas och Far. Efter en hel del dricka var Sverige efterlängtat








I mars firade vi min underbara 18års dag! Bland annat med denna tatuering!







Kort efter min födelsedag (fortfarande mars) förlovade vi oss under vår resa till England





Maj blev en månad med många frisyrer.  Bland annat dessa två






Sommaren finns inte mycket att säga något om.. men efter många fester och många kvällar på krogen bestämde jag och Philip oss för att vi någon gång ville ha barn. Vilket skedde mycket tidigare än vi trott då jag den 4e Augusti fick ett fint + på inte mindre än 5 graviditetstester.

Eller jo jag tog ju körkort också ;)







Under sommaren tog vi också bland annat denna bild (våra första riktiga parbilder) så vi skulle ha lite minnen om hur vi såg ut när bebis inte börjat växa än.








Hela hösten har egentligen varit fokuserad på att lära sig om bebis och skaffa bebbegrejer. Bild på vad som finns änsålänge ska jag försöka lägga upp när jag kommer hem till Växjö igen. Detta är den senaste bilden jag har på magen och den har egentligen hunnit bli ännu större. Året kommer avslutas nästan tio kilo tyngre än förra året (då jag änsålänge under graviditeten gått upp ca  7.5 kilo), långt ifrån hemma och med lite halvkass ekonomi. Men ändå äldkar jag hur det är just nu. Bebis har gett mig extravikt och lite bristningar, men det finns ingenting som jag längtar till mer än att få ha henne liggandes på mitt bröst♥




2011 änsålänge:

Januari
Ny termin för sista gången
Möte med barnmorskan för att mäta magen

Februari
Nytt ultraljud då vi får se vår älskade dotter
Alla hjärtans dag!
Flera möten med barnmorskan
Englandresa! ♥
Exakt två år sedan jag var i England och firade min första alla hjärtans dag tillsammans med Philip

Mars
Fyller 19 år
Kommer förmodligen vara väldigt framtung
Ett par möten med barnmorskan
Förmodligen babyshower

April
Philip fyller 20
Bebis är beräknad att komma till oss!
Sista tiden i skolan!:D

Maj
Kommer förmodligen tillbringas hemma med bebis och Philip <3

Juni
Studenten!



Lovely år ♥
2010-12-31 @ 19:36:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0