löööv

Illamåendet har redan börjat mynna ut och jag kan inte göra annat än att sitta och längta tills magen börjar synas! Har träffat Issa flera gånger den här veckan men saknar mina andra  kompisar! Iof, riktigt skönt att bara kunna vara hemma en dag. Men varför missa en dag med folk man älskar?

Snart har jag och Philip varit ihop i två hela år. Känns helt sjukt faktiskt. Och snart blir det tillskott med, lilla bebis du anar inte hur efterlängtad du är. Alla i hela familj(erna) längtar efter dig. Jag har känt alla mina underbara vänner som jag fått under gymnasietiden i ungefär två år också. Och bara ett år kvar till skolan är slut. Sinnessjukt!

My dearest friends.... ni är saknade!
2010-08-28 @ 22:30:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0