te-te-teori

Asså jag har inte ens skrivit in mig på körskolan än, ändå håller jag på med teorin? Aja det är bra att kunna!
Imorgon är det endast tvååå timmar i skolan sen är det helg:D Ser fram emot en lugn helg med kanske en tjejkväll med dom som vill:D vet bara att jag måste få vara lite tjejig nu!

Gjorde en asnice ansiktsbehandling igår, seriöst det är så värt pengarna! De gjorde ALLT! Till och med plockade mina ögonbryn ;D And now my face is smooth as a babys bottom:D

Och så är det ju... 17 månader med min man imorgon, Bara en månad kvar till 1,5 år (:
Så fort får ekonomi är helt ekonomi är helt på det torra och vi är klara med allt vi vill göra i livet så kanske vi kommer kunna ta allt steget längre. Men jag antar att allt har sin tid.
Tanken slog mig idag att jag kanske aldrig kommer ha den där pirriga känslan vid dom första kyssarna igen. Och vem får inte ångest när man tänker på sånt?  Vi får väl se helt enkelt om trygghet och kärlek övervinner allt.
Jag älskar dig!

Mina tjejer, ni betyder mest! Snart har vi känt varandra i två år, och många fler ska det bli ;) eller ja, kanske inte med alla kanske. Tål inte omogna människor -.-

Men hur som helst!
Puss!
2010-04-22 @ 22:28:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lana ♥

Grattis på er månadsdag :-DDD

vi får ta en tjejkväll snart, när alla kan fifan

aha du syftade på OSS tjejer? ahaa (I) ;-) klart de ska bli många år till, PUSSSSSS

2010-04-24 @ 16:13:32
URL: http://zlatnidijamant.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det finns få saker som är så avkopplande som när någon annan tar hand om en. Vare sig det gäller håret, ansiktet eller massage... :)

2010-05-06 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0