separationsångest

Hur fasen ska jag klara av att göra lumpen? Jag är i Floda i tre dagar. Eller rättning, jag har varit här inte ens två timmar och jag har redan hemlängtan? Jag mår illa av tanken att ALLA är så långt borta.Eller ja alla utom mamma såklart. Jag tror att när jag hela tiden har folk hemma eller är hos Philip och Gabbe så har jag fått separationsångest. Jag kan inte vara ifrån hemmet "ensam" längre. Jag saknade Philip redan på stationen fan. Jag saknar mina Lessebokompisar och jag saknar mina Växjökompisar. Jag har inga vänner här i Floda. Här är det jag och familjen. Inga andra. Bara tre dagar i alla fall. Bara tre dagar kvar att sova ensam. Men ska i alla fall mönstra ju så då har jag åtminstone något att göra om dagarna.




Sen skällde jag ut Carolyn innan med. Kändes AWSOME! Har velat säga vilken jävla bitch hon är typ hur länge som helst nu och när jag väl hade sagt nästan allt jag ville säga så raderar hon allt xD HAHAHHAH HON KLARAR INTE AV ATT BLI ÄGD AV ETT PAR SVENNAR:D jag må ha startat ett mindre krig mellan Sverige och Wales, men vafan det är ett krig som jag är riktigt jävla stolt över! Det är för rätt sak och jag vet att jag har rätt så hon kan säga vad fan hon vill, Im on a roll:D



Sen ska jag mejla mammas jobb med. Om hon absolut är emot det så gör jag det inte, men tills dess ska jag tänka ut något riktigt jäkla smart och moget att säga till idioterna på Boss Media (börja aldrig jobba där värsta mobbingföretaget) Hursomheeelst, nu har jag nästan fått ut allt jag ville skriva. Tror jag. Måste till UM med :( Vill inte dit men det som är fel är fortfarande fel så jag måste kolla upp det. Jag känner min kropp tillräckligt väl för att veta att detta inte är normalt för att vara jag. Aja antingen får jag väl hoppas på att det slutar imorgon eller att jag får något vettigt svar.

Och juste Philip, om vi någon dag gifter oss så tar vi Reynolds som efternamn som du ville, jag vill inte ha samma efternamn som några tofflar/bitchar/idioter i Wales! :D



Från boken jag läser:
Det bästa med kyssar:
Kvinnan "För att med en kyss kan man uttrycka så mycket - sig själv"
Mannen "För att det känns som om jag vore ett med min älskade"


2010-04-04 @ 23:49:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0