påskafton

Jag vet att jag borde vara överlycklig och superkär nu när jag är nyförlovad och det är lov och allt. Men jag har inte tid att vara det. Något är annorlunda. Inte mellan mig och Philip då (jag älskar fortfarande honom lika mycket och planeringen om förlovningsfesten pågår) utan det är med mig det är nåt fel. Kroppen beter sig inte som den ska göra. Aja får väl gå och kolla upp det antar jag:S
Snart är det mönstring och allt. Men jag tror att jag har lite separationsångest för jag vill inte åka längre. Men jag kommer ha askul tror jag faktiskt!

Men nu ska resten av dagen spenderas som den började. Framför en ny säsong av Angel och ligga och oroa mig och tjabba lite på Philip och hunden. Borde skriva om resan med. Men det blr av när jag har tid och ork till det.

29/3 2010 <3



Hunstanton <3
2010-04-03 @ 17:11:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0