Mönstring!

Okej lilla fröken Jessica, anledningen till att jag uppdaterar så mycket är att när jag är hemma här så har jag inte ett skit att göra XD

Men i alla fall har mönstringen idag gått jättebra:D Fick bra på den teoretiska delen och jag klarade till och med marklyftet:D och efter en del (inte så roliga) tester så har jag bara cyklingen kvar, men den får vänta tills imorgon^^ Ungefär såhär gick det under dagen:

Perfekt syn och hörsel
en trea på styrkan (vilket är bra för tjejer)
Inga anmärkningar på rygg, axlar o.s.v
Bra EKG
Bra blodtryck och puls
Liiite för mkt vikt men vafasen det går att ändra snabbt!
En 4 på längden (vilket säger vad jag är lämplig till)
Och en 6a på psykologiska utvärderingen (vilket jag inte vet vad det betyder)

Låter ganska bra:D


Imorgon fyller Philip 19. Älskar dig! Hoppas du har en underbar födelsedag även om jag inte är där och kan fira den med dig. Jag ska hitta något fint till dig i födelsedagspresent <3

2010-04-06 @ 17:28:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

DU HAR MASSVISS ATT GÖRA TEX SKRIVA OM DYSLEXI.............................

2010-04-11 @ 08:34:42
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0