fem minuter

Okej, fem minuter tills jag börjar en sjukligt tråkig latinlektion igen.
Ganska trevligt faktiskt dock, sitter och smsar med Lina (trodde jag faktiskt aldrig) men har mkt att tänka på om jag nån gång ska komma över min svartsjuka. Hade väldigt trevligt i lördags med (: förfest med Julia, Amina, Lovisa och Ewe sen drog vi alla mot stan (och philip hänkade på med) för att fira att Amina fyllde ARTON! grattis ! <3 Florian mötte upp oss på pause och det va verkligen trevligt att bara umgås med honom ,^^ sen va det meningen att vi skulle dra på efterfest hos Lina, men eftersom att alla redan hade hunnit gå hem så blev det inte av xD istället fick man lägga sig i sängen och somna på sisådär en två minuter efter att Philip stängt av Alice i underlandet xD

Nu är det två minuter kvar bara tills jag börjar så måste dra, men vill påminna mig själv och eventuella andra om att det bara är 35 dagar kvar i skolan! är inte det ganska sjukt:O

17 månader med Philip denna veckan <3
2010-04-19 @ 09:44:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0