Dagen innan mönstringen!

The dreams are getting more and more real.
Seriöst det är PINSAMT! jag tror fan jag dör, jag är som ett litet barn som inte kan nånting. Nu får jag ta och skärpa mig och vänta tills jag kommer hem igen.

Men nuuu ska vi och kolla på förlovningsringar för mamma och Roy har sagt att dom betalar våra ringar som förlovningspresent :D! Moahahaha ! Sen blir det bio och sen ut en runda eftersom att jag ska Mönstra  imorgon och är asnervös. Tänk om jag inte klarar det :( aja jag vet inte, får se imorgon helt enkelt.
Nu ska jag klä på mig så vi kan komma iväg någon gång och jag slipper sitta här och vara uttråkad.


2010-04-05 @ 11:35:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

fan va du har uppdaterat helt plötsligt XD

2010-04-05 @ 20:28:26
URL: http://psychopeach.blogg.se/
Postat av: Lana

LIINÄÄÄ SLUTA VA EN BARN UNGÄÄÄÄÄÄÄ!!

2010-04-06 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0