usch och fy

För inte så längesen va du allt jag behövde, allt jag ville ha. När slutade du bry dig, jag klarar inte av osäkerheten längre, och om du flyttar är jag rädd att du inte kommer orka anstränga dig. Liksom du orkar inte ens gå med mig till skolan, du kan inte få allt med  Maggan att bara försvinna. Sluta med allt. Du kanske har rätt, kanske är du inte redo för ett så seriöst förhållande som krävs. Synd för jag älskar dig. När jag har dig så har jag allt jag behöver. Men jag vet inte när jag har dig. Så mkt har hänt. You will always be my boo, but can we handle it? Det är upp till dig att avgöra, jag klarar i alla fall inte av att bli tagen förgivet alla dagar i veckan. Stackars dumma lina kommer alltid finnas där som en idiot och alltid göra allt som du vill. Nej. Inte längre. Du anstränger dig inte ett skit så det kanske är dags? ditt val kära du. Synd att du aldrig läser min blogg, då kanske du hade fått reda på lite saker istället för att vi bråkar om allt.
Jag älskar dig jättemkt, men jag kan inte bli behandlad som skit hela tiden, om du hade varit rädd om vad vi har så hade du behandlat mig så.

Yours always? Lina
2009-09-07 @ 19:18:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0