underbara vecka!

Herregud jag har haft det hur bra som helst den senaste veckan,och jag är verkligen tacksam för det!
I torsdags förra veckan va jag på stan med Hanna hela eftermiddagen och hade hur trevligt som helst!
Sen på fredagen var jag hemma hos Lovisa ute i skogen i hennes mansion då hon hade en mkt trevlig fest ;D
Lördagen tillbringade jag med att hjälpa mamma flytta till Göteborg (så nu är jag ensam hemma moahaha) och sedan va med Mikael och Jessica med film, godis, grekisk mat och pussel^^
Söndagen stack vi till Lana och fikade och diskuterade massa saker i flera timmar:D Jag, Mikael, Lana, Astrid samt Lanas mami och syster:D mkt intressanta diskussioner faktiskt^^

Denna veckan började med att jag hade glömt latinläxan (damn!) men jag kom igen på lektionen i alla fall och har redan börjat plugga till nästa veckas läxa med massa fina ordspråk som jag strax kommer nämna^^ Sen flöt dagen på alldeles utmärkt och på kvällen va jag på handledarkursen till körkortet så nu bär det av ut på vägarna om nån vecka!
Gårdagen började med orientering (som jag verkligen inte hade sett fram emot) som dock blev riktigt trevlig tillslut då vädret va fint och dagen va underbar. Sen hade man som på alla andra utedagar ett visst antal timmar ledigt eftersom att lektionerna tas upp efter ett, great för mig som sprang förbi kungsmad och träffade lite folk sen hem och färgade håret och käkade i lugn och ro och fixade iordning mig för att komma tillbaka till skolan igen^^
På eftermiddagen mötte jag upp Issa som hängde med mig hem och senare kom även Gabbe, massa mat, skratt, och brända rosa vattenfyllda kulor :P
Sen ner på Dalbo med Gabbe ett bra tag och träffade folk och diskuterade med mannen som äger pizzerian där, sen så berättade mamma också att jag kanske ska få ett riktigt jobb med:D Mkt nice!

Kort dag idag (onsdagar äger !) så jag och Lana ska ner på stan och shoppa vinterkläder:D fika lite kanske och dylikt^^ sen bär det av till Sandsbro där jag ska vara barnvakt and make som money^^
Imorgon är det visserligen matteprov, men det ska bli skönt att ha det överstökat! sen labblektion på eftermiddagen och sen träffa Philip på kvällen^^
Blir nog bra hoppas jag^^

Puss på mitt liv just nu <3 fler tankar kommer senare under veckan nu va jag bara tvungen att berätta om allt bra=)

Odi et amo=jag hatar och jag älskar
Nec te possum vivere nec sine te=jag kan inte leva med dig och inte utan dig
Margeritas ante porcas=pärlor åt svinen
Noli me tangere=rör mig inte


Saknar dig<3
2009-09-30 @ 11:52:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0