morgondagen

Skulle egentligen gått till UM idag, men eftersom att Philip kollat fel på tider och det inte är öppet på lördagar så måste jag spendera 150 spänn på ETT ENDA piller som jag inte ens vill ha, klantphilip.
Blandade känslor måste jag säga, jag är inte ett dugg sugen på att vara social med Philip, och än mindre lust att gå till stan med honom och hans bror imorgon. Great!
Aja bara o leva med det, han är superrädd för barn, för dom förstör ju hans liv. *boogiewoggie!*

Och nu kommer väl alla anta att jag redan är gravid, men så är inte fallet så alla vet!
Men jag har min sur dag i alla fall och jag känner verkligen att jag behöver det, verkade tydligen frånvarande i skolan idag, men inte så konstigt kanske? Har ju haft i tankarna typ hela tiden om det där satans pillret, allt va ju så bra tills i onsdags. Sen försov jag mig på torsdagen med för att en viss person stängt av alla alarm -.- men det gjorde inte så mkt för jag mådde ändå inte bra så låg och sov fram tills tre. Sen fick man skynda till Dalbo och möta Ewe och Lovisa (och Gabbe kom sen med) två av dessa tre sov över och vi missade halva psykologin. DUKTIGA IDIOTER -.- men inte vårt fel att schemat va ändrat -.-

Aja just nu mår jag inte så bra så det är väl bara till och gå och lägga sig antar jag. Har haft en jättetrevlig kväll med Issa, Leo och Simon. Tack för det <3 Bio, käk och en tur till Mohedas skogar sitter aldrig fel ;D


Lalalalalalala men nu är jag tankspridd så jag ska gå och lägga mig framför tvn, jenka kommer imorgon så jag måste vara pigg och glad ^^

Ciao <3
2009-09-04 @ 22:48:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0