7/9-09

AVSLUTA MENINGARNA


1. Jag har insett att min senaste kyss.. inte va som jag ville att den skulle va

2. Jag lyssnar på.. Kiss me thru the phone <3
3. Jag pratar.. gärna med folk som har en poäng med vad dom säger
4. Jag älskar/tycker om..  Flera personer i mitt liv, och dom vet vilka dom är
5. Mina bästa vänner är.. kan va seriöst bitchiga ibland! Men dom är ändå älskade
6. Min första riktiga kyss.. är något som inte är så väl ihågkommet av mig:O
7.
Jag avskyr när folk frågar.. saker som egentligen är uppenbara, och ifrågasätter vad jag vill
8. Kärlek är.. Inget jag klarar av särskilt bra just nu
9. Någonstans, tänker någon på.. Samma sak som mig förhoppningsvis:O
10. Jag kommer alltid att.. vilja ha en bebis
11. Jag är hemligt förälskad i.. per!
12. Sist jag grät var.. idag
13. Min mobiltelefon är.. den den den den.... suuuugigaste jag nånsin haft!
14. När jag vaknar på morgonen.. vill jag aldrig gå upp och gå till skolan:(
15. Innan jag går och lägger mig.. är jag trött
16. Just nu tänker jag på.. Mitt liv och att jag måste plugga snart:S
17. Bebisar.. nåt jag känner som om jag aldrig kommer få, men dom är det bästa <3
18. Idag har jag.. läst latin i 2,5 timmar:@ sen haft ännu mer skola, och sen varit med tre bajsbarn!
19. I kväll ska jag.. pluggpluggplugga!
20. I morgon kommer jag.. Vara i skolan, sen vara barnvakt ^^
21. Jag vill verkligen.. att allt ska reda ut sig :(
22. Just nu känner jag att.. jag har en önskan som förmodligen inte kommer slå in....
2009-09-07 @ 19:10:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0