-

inget vi hade va tydligen värt nåt. att du ljög så länge och sa att du älskade mig fast du inte gjorde det. Det visar hur du är som person. Jag älskar dig fortfarande men just nu hatar jag dig samtidigt. Ta du din tid att tänka. Jag hoppas att du läser detta för jag tänker inte skriva nåt på bdb, msn lr facebook och jag har redan tagit bort ditt nummer i mobilen tills du hör av dig så jag inte får för mig att skriva nåt nu igen.
Snat har du förbrukat din chans. Jag va villig att vänta, villig att satsa på oss. För jag trodde att vi var nåt att satsa på. Dom sista dagarna va ju bra det va det jag inte fattade. Du blev glad när du såg det förra inlägget som jag skrev till dig och vi hade en mysig dag. Allt var falskt.

Detta bevisar bara att vi inte är för varandra
2009-09-25 @ 08:45:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lana

apkuk ?! ;S :@

2009-09-25 @ 09:48:03
URL: http://lanci.blogg.se/
Postat av: Lana

www.desperatehousewivesmafiaediton.blogg.se

2009-09-25 @ 19:05:06
URL: http://desperatehousewivesmafiaediton.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0