Tooooorsdagsplugg!

Som sagt rubriken säger allt. Så sinnessjukt mkt att göra i skolan just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till -.- men det löser sig efter höstlovet!
Just nu går all min tid åt till skolan, hitta dagmatte till issy och göra massa stora val här i livet x) men bilduppdateringar från modellsaken har du lagts in på datorn i all hast^^

Har varit riktigt skön dag i skolan faktsikt , mkt man har fått gjort=) plus vi fick kolla i mikroskop på naturkunskapen, vilket är en ny favorit x) Sen hem med pluuuuuugg! sen middagsdejt med Philip och hem igen.
Men nu kallar engelska böckerna på mig.. If claaaauusseeeesss säger dom! dom vill att jag ska lära mig en massa massa grammatik tills imorgon. Som tur är har man sovmorgon imorgon (puh) så man hinner göra klart geografiarbetet med(:

-------> ---->


<3
2009-10-08 @ 21:33:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0