öppettider

Nu har jag gått omkring ett tag och sagt att jag ska skriva ett argt blogginlägg om öppettider och här kommer det:

Fan ta dåliga öppettider! Dom höll på att orsaka mig en potentiell graviditet denna veckan. Jag behövde pillret på fredagen, men um är stängt... och det är också stängt på lördag och söndag med?! vafan liksom, dagen-efter piller kan man ta senast efter TRE dagar och hur länge är det stängt? Jo! TRE dagar?! Fy fan asså!
Sen har vissa saker börjat stänga tidigare, som tex kafetérian i skolan, och när man då är hungrig lr törstig kan man få... ingenting? hur smart är det-.-
Om jag blir gravid nu ska jag fan stämma um -.- tvinga dom till bättre öppettider, för jag fick tag i detta pillret i sista sekund som dessutom kostar typ 160 spänn för 1,5 mg?! Liksom wtf vad är deras problem -.- nästan så man tror att dom vill ha fler graviditeter häromkring! Och att ungdomar ska svälta sig ! fyyy !
2009-10-25 @ 15:57:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0