making love! insiderinfo:P

1. När hade du sex senast? - 21 september?
2. Har du blivit med barn någon gång? - nej
3. Vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? - som jag har gjort? ingen aning faktiskt
4. Vem är den bästa du har haft sex med? - Philip?
5. Vem är den sämsta du har haft sex med? - har bara haft det med en och han är inte dålig
6. Har du haft sex med någon kompis? - ja lr ja vi va ju på g
7. Vem var en slump att du hade sex med? - philip xD
8. Ångrat någon av dom? - nepp!
9. Var du kär i alla?  japp
10. Är/har du varit en player? - nee x)
11. När blev du av med oskulden? - 16^^

Har du haft sex i

12. Ett badkar/dusch? - japp
13. På ett tak? - beror på hur man ser på det, men ja x)
14. En toalett? - ja
15. I en skog? - nej
16. I en säng? - no shit att jag har det?! x)
17. I en husvagn? - nej
18. I en bil? - nee :(
19. När var din första kyss? - verkligen riktig kyss... jag kommer faktiskt inte ihåg x)
20. Hur gammal var ditt äldsta hångel? - 23 är han nu
21. Hur många seriösa förhållande har du haft? - 1 enda
22. Hur många gånger har du varit riktigt kär? har varit riktigt kär ett par gånger, men bara älskat en
23. När kramade du någon senaste? - igår
24. Saknar du någon speciell nu? - alltid
25. Har du svårt att bli kär? - ne men svårt att ta det vidare har jag
26. När kysste du någon senast? - 1 oktober
27. Ångrar du det? - nja lite
28. Är du singel? - yesyes
29. När fick du en komplingmang senaste? - idag
30. Har du träffat någon internetperson? -  ja
31. Hur stor kuk har du? - störst:D
32. Vem vill du ha sex med? - Är inte riktigt sugen just nu faktiskt x)
2009-10-04 @ 19:23:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

" vem vill du ha sex med?- är inte riktigt sugen " fy vad besviken jag blir på dig linis :( du är en skam för oss kåtbockar !! ='(

2009-10-04 @ 19:45:04
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0