Lanas 17års helg:D

Nu allihopa ska jag berätta om den bästa helgen på länge, om inte den bästa jag nånsin haft!
Jo såhär är det, på fredagen kom Adi med Lana till skolan och det va allmänt trevligt typ tills skolan slutade^^
Efter skolan drog Lovisa och Ewe med mig hem och vi städade och ordnade eftersom att dom båda+Joel och Linus skulle sova över hemma hos mig på kvällen medan jag sov hos Philip.
Mot kvällen kom sen Joel och Linus och var med oss och det käkades kladdkaka, dracks öl och massa flum på msn^^
Sen i all hast fick vi springa ner till Dalbo eftersom att vi va sena till att möta Lana och Adi (och egentligen Philip med men eftersom att han alltid är sen så får han en senare roll i denna lilla berättelse), men vi hann och det bar av mot Akropolis för middag:D
Efter lite presentproblem och en blöt väg till restaurangen fick vi äntligen slå oss ner vid ett fint bord inne på restaurangen, menyerna kom ut och just när vi skulle beställa drickorna, kom Philip. Aja bättre sent än aldrig.

Kvällen va helt perfekt! Maten va god, sällskapet hade jag så sjukt kul med och jag fick va med Philip då vi va det paret jag alltid önskat vara, såna som går på parmiddagar med sina kompisar och har jättekul. Men klart som fan att han inte är min pojkvän då? Anyhow så kändes det som det så det gör inte mig så mkt!

Sen blev det presentöppning och glass med nåt som såg ut att vara en raket i den xD
Vi är så glada att du gillade presenten Lana, du förtjänar verkligen det finaste!
Efter att notan på 1300 hade betalats så bar det av hemåt igen, Lovisa, Joel, Ewe och Linus hem till mig. Och jag, Philip, Lana och Adi upp mot araby där våra vägar sen skildes åt och vi hade ett minne för livet:D

Tack alla underbara för en så fin kväll <3

Lördagen började med att jag fick cykla till öppethus för att representera italienskan, det va inte så illa som jag trodde faktistk xD Ägnade största delen av tiden till att prata med Antonio och kolla på alla som ska börja gymnasiet:P Sen väl hemma igen hade Lovisa, Joel och Ewe fixat tacos (Mumma!:D)
Efter att Joel sen lämnat oss hemma ensamma slappade vi lite och fixade sen fick vi börja fixa oss till Lanas fest. Som alltid va det lika kul att springa runt och få vara riktigt tjejig med er x) Underbara lilla Astrid kom också, haha hon måste tycka att vi är dumma i huvudet när vi är såna x)
I alla fall of we go till festen! Allsång på vägen upp, sen massa god mat och drinkar när man kom dit, sen började det roliga nämligen dansen! Massa "ooopppaaaa" och "GAS, GAS!"hördes under hela kvällen. Folkdans och bosniska sånger i flera timmar *puh* sen va man helt slut! Men kul som fasen va det:D Jag vill också ha bosniskt tema på min födelsedagsfest! Så alla dansar och viftar med servetter (så fort jag slutade vifta kom Adi och skrek "Vifta Lina Vifta!") och dansa massa roliga danser med massa skaka axlarna som Dea lärde oss xD Haha det får ordnas, :D

Söndagen va helt lugn dock. Va med Ewe lite eftersom att hon hade hängt med mig hem efter festen. Sen så satan! Vet ni vad som hände då? JO!
Mamma hade köpt med sig en liten biiiil hem:D en superliten röd Chevrolet Martiz (lr nåt sånt xD) som mamma har börjat kalla för sin lilla pärla:D

Ja det va väl i stort sett helgen sammanfattad, försöker väl få ihop ett vanligt blogginlägg också, men detta va en så speciell helg att jag bara va tvungen att berätta:D





OOPPAAA:D


Yours With Love Always/Lina
2009-10-21 @ 09:37:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lana

hahahah, gud blir helt glad över detta! :-DDD

puss på allt

2009-10-21 @ 11:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0