kom ihåg!

Denna helgen har varit ganska händelserik faktiskt, och jag tackar alla mina kompisar som finns där för mig, för er som inte vet vad som hänt, och för att jag ska komma ihåg och aldrig nånsin bli kompis med dom så visar jag vad som hänt:

Albana skrev till mig på bdb:

ej tjejen om du har problem  med maggan så ska du först snacka med mig fattar du om jag bara att du öppnar din käft en gång till du har med mig att göra din slyna och om du vill träffa mig  säg till så tar vi en riktig snack  och fresten du är ej  tillsammans med din kille längre och du har ingenting  med han och maggan att göra hon får skika hjärtor hur mycket hon vill......din fula slyna hållll din käfft nästa gång fattar du:@

 

Detta skrev jag och maggan på Facebook:

Margaritha Lilja   den 22 oktober kl. 11:47

aså va vill du? va e dit problem ?? asså va e de som stör dig så jävla mkt, ja har vell fan inte gjort dig nånting.

 

Lina

förutom att du skriver typ en miljon hjärtan, massa snuttegull sms, har blockat mig överallt? lr vad menar du nu? fan asså det är inte jag som har problem här, det är du

 

Margaritha Lilja   den 22 oktober kl. 22:05

snälla sluta skriv till mig!

Lina:

detta är fan det enda jag har skrivit till dig, och det är bara för att jag svarade på att DU skrev till mig så fuck you. Bara lägg ner och sluta försöka förstöra mitt liv. Jag bryr mig inte om dig sålänge jag slipper se dig, lr att du håller på med Philip. Thats final, tänker inte säga mer nu.

 

Detta lades senare ut på maggans bdb:

 

"asså den här människan är verkligen sjuk, ja har fan inte ens gjort nåt mot henne, vadå ja förstör hennes liv, de e fan hon som förstör för sig sj, så som hon håller på o blir sur på andra ba för att de träffar philip, de är inte ens tsm längre fan e hennes problem :S ja har inte gjort något, jävla cp"

 

Lina Holmström den 23 oktober kl. 08:18 Anmäldetta är fan det enda jag har skrivit till dig, och det är bara för att jag svarade på att DU skrev till mig så fuck you. Bara lägg ner och sluta försöka förstöra mitt liv. Jag bryr mig inte om dig sålänge jag slipper se dig, lr att du håller på med Philip. Thats final, tänker inte säga mer nu.

(alltså la hon ut en vinklad text om mig med mitt fulla namn, vilket gjorde att jag fick bilden borttagen)

 

kommentarer på den utlagda bilden:

 

E-EDELWEISSE idag, 01:18

cp fitta -.-

Svar: hon ber om stryk typ -.-

(Julia påstådde senare att hon snackat om en klasskompis?! jo men visst säger jag!)

 

Slynkungen igår, 22:37

oj då..

Svar: aså den människan har blivit helt jävla sjuk.. :S hoppas på mig utan att ja ens har gjort henne nåt, på står en massa saker om inte ens e sant.. liksom vadå försört hennes liv, va e de för nåt, hon tro fan typ att hon äger honom på nåt sätt :S

 

 

Jo asså det känns ju verkligen bra det här.

Men sen skrev också suzzi nåt riktigt gulligt:

Lina. bland 10 personer så finns det alltid någon som vill förstöra. I ett förhållande skapar man problem, bara för att lösa dem snabbt & bekräfta sin kärlek för varann. Du är stark, detta är inte det värsta ni vart med om. du & philip är menade för varann, om du ska tänka på kommentarerna så kmr bara du må dåligt utav det. jag känner dem, ska ta ett snack med dem. vet du älsk. om du älskar honom, riktigt mycket. så ska du hålla hårt i honom, det hårdaste du kan. För man vet aldrig när dem man älskar försvinner. Elsk, skulle ja tänkt på all skitsnack om mig som går runt i fucking vxj skulle ja ligga på SSS nu. haha , spotta på dem o fortsätt gå , som sagt. du förtjänar att må bra & ja kmr alltid finnas för dej ! <3

 

Även om jag inte träffar dom så ofta så finns dom när dom behövs och det betyder mkt

Men för såna cpbarn som maggan så är det fan så jag har lust att slå henne! Seriöst jag har inte sagt ett skit till henne men nu börjar fan mitt tålamod ta slut, hon undrade vad hon har gjort mig?! Jag har en miljon grejer som hon har gjort mot mig fan! Fattar inte hur hon ens PALLAR att försöka få en kille som hon inte kunnat få på 1,5 år?! Ett år har jag och philip varit tsm, och nu börjar jag fan störa mig på att hon ALDRIG ger upp!

GAAAH !

Oj detta blev visst långt, får berätta senare om allt bra som hänt i helgen med(:

2009-10-25 @ 16:07:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0