ikeashopping!

Igår snackade jag med sulan för första gången på tio månader (!), hon berättade att hon läste min blogg:O det hade jag faktistk inte en aning om x) funderade också på varför, det är ju inte direkt så att jag skriver om överdrivet intressanta grejer lr saker som man måste veta. Jag bloggar ju inte för så många som dom jättepopulära bloggerskorna, jag skriver ju för mig själv och mina närmsta. Nån dag kanske jag lämnar ut min blogg till fler, men har inte orkat göra det än x) Och eftersom att nästan ingen kommenterar så vet jag ju inte vem som läser xD

Idag har det varit slappt mest hela dagen, bara små promenixar med lillskiten och städning här hemma ^^ ska strax ut en lite längre runda och leka lite i rasthagen och träffa astrid på samma gång (: sen blir det IKEA med mamma, Jenka och Lana:D Mys på det! Massa nya grejer till min nya lägenhet :D Gaaah jag börjar bli vuxen:O usch och fy! Sulan och jag snackade om det och det enda som fattas är fan en graviditet (och det blir då inte av än på ett tag x) )

Åh längtar tills nästa vecka då jag äntligen kan få fixa iordning hemma! Längtar jättemkt efter att ha nåt eget!

Aja nu ska jag ta och väcka Issy, hon ligger och springer i sömnen x) aja idag har hon i alla fall spasmer (hon har det ibland när hon drömmer och hispig som jag är springer jag alltid och väcker henne)

En tanke till! Nu är det nästan November:O gud va tiden går fort, det är så längesen men ändå känns det som igår.

Your With Love Always / Lina

2009-10-28 @ 14:03:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej hjärtat! Vuxenpoängen kommer med stormsteg... Jag läser med intresse :) Har undvikit kommentarer innan, det är kanske inte så poppis att mamma läser bloggen... ;) Men jag fortsätter att läsa, om jag får... Puss och Kram hjärtebarn!

2009-10-28 @ 15:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0