D-day

Idag är dagen. Dagen då jag ska ändra min status på facbook till singel. Jag har inte riktigt velat inse det, och det har inte känts som det, men jag ska träffa honom i eftermiddag. Efter det ändrar jag statusen. Lr kanske innan jag går dit? Fan känns som om det är det sista steget. Att det verkligen är över då.
Sorgligt? Ja
För mitt eget bästa? Ja förmodligen
Vad jag vill? Jag har börjat ändra åsikt om vad jag vill
Bajs på allt, nu längtar jag efter att få träffa Rosita ett tag och få prata med henne, det va alldeles för längesen. Sen ska jag börja packa lite mer flyttlådor och sätta in en annons i smp om hundvakt. Hoppas på ett positivt resultat.

Yours With Love Always /Lina
2009-10-13 @ 16:32:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0