avreagerar mig lite bara

Jag hatar att alltid vara den som vill ringa
Jag hatar att alltid vara den som lägger ut bilder men romantiska texter
Jag hatar att alltid vara den som säger "jag älskar dig" offentligt
Jag hatar att alltid vara den som skriver att jag saknar dig
Jag hatar att alltid vara den som föreslår saker först
Jag hatar att alltid vara den som verkar känna att jag behöver min stöttpelare här
Jag hatar att alltid vara den som alltid gråter ensam
Jag hatar att alltid vara den svaga länken
Jag hatar att alltid vara den som kommer tar kontakten först

Just nu vet jag att Lovisa hade rätt, och att du inte kan göra nåt av det som det verkar som.



P.S måste tillägga att det va en ytterst mysig kväll hos fröken Örkenby idag, mer kommer jag nog berätta senare (:<3
2009-10-31 @ 02:35:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lana

åh. :/ men det är typ alltid tjejerna som får göra det först lina. killar är för tröga för sånt..har märkt det. <3

2009-10-31 @ 14:00:52
URL: http://lanci.blogg.se/
Postat av: mamma

Vet du vad.. Jag håller med Lana, till viss del... Tyvärr är det så att killar är tröga och många har svårt att visa vad de känner. Men när du hittar den rätte så kommer detta inte vara ett problem... Dessutom - du är absolut inte alltid den svaga länken! Vad är det för strunt?? Kram och puss på dig älskade dotter!

2009-10-31 @ 19:06:40
Postat av: Lovisa

Kämpa på Lina! <3 Vet precis hur du känner. Jag tror du verkligen måste snacka med Phille. Han kommer att förstå. Han kanske är lite trögstartad, men jag tror att han kommer förstå tillslut. :)

2009-11-02 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0