and then there were seven

När jag såg dig,
var jag rädd för att prata med dig,
när jag pratade med dig,
var jag rädd att hålla om dig,
när jag höll om dig,
var jag rädd för att älska dig,
När jag älskade dig
var jag rädd för att förlora dig
Nu när du är borta saknar jag dig otroligt.

----<3-----


Barnvakt snart då, sen blir det till o packa flyttlådor och skriva en annons till smp om hundvakt till lillskiten. Hoppas verkligen verkligen på ett napp i alla fall.
Tror att jag håller på o bli sjuk :/ men va på båda lektionerna idag i alla fall, sen lunch med världens bästa Jessica, sen vila lite och fika med underbara Amina <3
Blir till o gå till sängs tidigt idag igen. Visserligen gjorde jag det igår med, men då va jag hos Philip så kunde inte sova så bra:s Det får tas igen inatt!

And then there were seven.

Yours With Love Always/Lina



Vackra Amina tack för att du håller tummarna för mig<3
2009-10-14 @ 15:35:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0