21 oktober

Nu för att återgå till nåt lite mindre festligt än det förra inlägget kanske.
Idag åker Philip, jag sitter här med bajsen jämte mig och funderar på hur fasen detta ska gå till. Sitter och försöker ändra min status på facebook, men det är lättare sagt än gjort kan jag ju säga. Men det ska bli av. Philip kan inte bestämma sig och jag vill inte ha öppet förhållande så då måste det göras.
Men först ska jag fixa en av mina andra vardagssysslor, nämligen att gå ut med lilla skithunden. Vad ska det bli av oss du lilla älskling?

Tankarna åker runt i huvudet som jag vet inte vad. Vi får väl se? Allt jag vet är att om Philip inte bestämt sig idag så har han förbrukat den chansen. Jag älskar honom av hela mitt hjärta, men jag kan inte hålla på och sitta och vänta medan han har helt andra saker i tankarna.

Usch jag hra så mkt att göra, listan är lång men bäst att skriva ner den så jag kommer ihåg:
*måste ha ett slags schema till issy så jag inte glömmer bort viktiga saker med henne, det är som att ha barn det här
*måste lägga upp en budget tills jag flyttar
*måste flytta med vafan har knappt börjat packa -.-
*Se till att få i mig nåt att äta, har inte haft tid med det än
*kolla upp vad det är som gör att min mobilräkning gick upp så mkt denna månaden
*stääääda
*vinka av Philip?


Detta är bara vad jag ska göra idag fan:( vill inte fixa allt men bättre att hålla mig sysselsatt så jag slipper tänka på att han inte är här med mig, att han snart ska åka. Att han har massa annat att fixa innan han åker, folk att träffa, inte bara sitta här hemma med en gråtande exflickvän. Mys(y)
2009-10-21 @ 09:50:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0