utan dator

Jahopp efter ett bra tag utan dator (typ ett par dagar visserligen men känns som MYCKET mer) så är jag hemma hos pappa och lånar dator... och lånar även en säng, eftersom att min lägenhet inte kommer vara klar förrän på onsdag! USCH! Men det kommer bli riktigt bra så det är värt det :D
Men snart måste jag börja laga lite mat och städa lite innan han kommer hem från Prag (och förhoppningsvis har med sig en present till mig^^) ska fixa lite nice mat och efterrätt eftersom att han inte va här på farsdag:P


Mer inlägg kommer när det börjar reda upp sig och jag har tillgång till en dator som inte försöker ta livet av mig genom att vara så sinnessjukt seg som skolans datorer (:

Yours With Love Always/Lina
2009-11-09 @ 17:15:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0