två dagar kvar

Har inte haft mkt tid över till att blogga denna veckan, har inte haft mkt tid över till något faktiskt. Massa jobb i skolan fram tills i torsdags. Fixa i lägenheterna har också tagit sin lilla tid men nu är nästan allt uppe så det är bara o städa kvar. Sen igår så va jag barnvakt (+350 spänn till besparingarna) det va dock ganska skönt för när barnen lagt sig så hann jag plugga på dom två mest spännande grejerna i skolan! linjära funktioner och medeltidslitteratur! Lr ne det kanske inte va så intressant -.- men skönt att ha det klart i alla fall (:

Idag blir det o fixa lägenheten för hela slanten, sen ut till hovshaga och vara barnvakt vid åttatiden^^ (more money:D typ 350 spänn där med^^) plus att jag hinner göra klart mina läxor under den tiden:D
Imorgon blir det flyttstädning i gamla lägenheten (+1000 kronor till besparingarna(Y)) och på kvällen blir det bio med Jessica och Lana:D Det blir riktigt nice :D

Och jag som skulle ta det lugnt och vila i helgen? blev inget av med det -.- aja jag får väl vila upp mig typ..nästa helg? X_x

Och titeln ja! Det är två dagar kvar tills Philip och jag har varit tillsammans ett helt år ^^ men om jag inte hör av honom nåt mer i helgen kommer det inte bli en rolig ett årsdag. Än så länge har det gått tre (?) dagar utan att vi ens har snackat med varandra direkt, ena lr andra är alltid utloggad lr upptagen. Känns ju bra det här.
2009-11-21 @ 09:27:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0