Tiden springer!

Nu måste jag verkligen säga att tiden går alldeles för fort!
På lördag är det exakt 100 dagar tills jag fyller arton:D
På söndag är det redan första advent, det chockade mig när jag insåg det xD
Men listan på vad som ska göras fram tills jullovet har blivit markant mindre och har också börjat tänka på nyårslöften. Men eftersom att man av nån anledning aldrig följer löftena så måste jag nog tänka om lite i år.

Kvar att göra:
*Italienskaprov
*Svenskaprov
*Städa iordning i lägenheten
*Julklappsshoppa
*Gå en vecka på drickdiet med Astrid:D
*Köpa stopp och väx!
*Framkalla bilder till fotoramen

Nyårslöftena vet jag inte än, men har nåt klart i alla fall
*Få ordning på naglarna
*Få hunden att sluta dra så jäkligt
*Ta mig utomlands MINST en gång


Asså gud va jag har tråkigt! Finns inget att göra här hemma:(
Jag saknar att kunna ringa Philip när jag har tråkigt, hur ska jag klara att aldrig kunna göra det:(
2009-11-26 @ 20:30:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

"Jag saknar att kunna ringa Philip när jag har tråkigt, hur ska jag klara att aldrig kunna göra det:(" Vaddå aldrig ringa Philip? Har ni gjort slut???

2009-11-27 @ 08:10:40
Postat av: Mamma

Jag har köpt Stopp och Väx så en punkt kan du stryka :)

2009-11-30 @ 08:27:57
Postat av: lana

Kroatien, då? :-D

2009-11-30 @ 18:18:29
URL: http://zlatnidijamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0