15 November

Lite siffertankar^^ (försök två eftersom att pappas dator valde att inte publicera det förra inlägget -.-)

Exakt en månad kvar tills min lille lillebror fyller 16, antar att han inte är så liten längre:O
Idag firar Lovisa & Joel samt Issa & Leo 11 månader tillsammans:D grattis till er alla! <3
Det är 20 timmar sen jag såg "P.S I Love You" för andra gången (denna helgen), och grät minst lika mkt som första gången.
Jag har 20 sidor kvar att göra i matten, hard work work! Om jag klarar detta och dessutom fixar naturkunskapsprovet bra så kommer jag vara riktigt stolt över mig själv(:
Typ 40 dagar kvar till julafton! Liksom.. varfan tog tiden vägen?! Känns som det va igår som jag va hemma hos Sandra och bajsen bajsade i hennes säng :/
Det är en vecka sen dom tog mina köksluckor! Och jag har inte fått tillbaka dom än, fy på växjöhem -.-
En vecka är det också tills jag ska se New Moon, det ser jag fram emot:D och även tills vår lilla skithund blir 8 månader^^
7 månader sen det va Lina och Nanna 4 år på min bdb:D puss på Jessica! <3
Det är 8 dagar tills jag och Philip har varit tillsammans ett helt år, och mamma och Roy har varit tillsammans ett halvår. Grattis till oss alla:D<3

Nåt jag har glömt.. hm... nja jag vet inte, men det spelar inte så superstor roll, jag fick i alla fall till ett blogginlägg:D

Jo en sista grej bara. Som philip skrev häromdagen efter att jag än en gång fått en av mina osäkerhets tankar.



"Förlåt att jag inte kunde ringa, la mig efter vi snackade men ringer dig imån och du behöver inte säga förlåt. Jag älskar dig! Puss Philip "You are my world and I will always think of you in my finest and last hour"

Yours With Love Always/Lina

2009-11-15 @ 17:59:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lana

Aww, fan va sött lina , ni kmr fan gifta er :-D

2009-11-15 @ 19:41:37
URL: http://lanci.blogg.se/
Postat av: Jessica

damn många siffror ! att du håller koll xD:O vad menar du med 7 månader sen 4 år :O???

2009-11-15 @ 21:33:26
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0