Testing testing

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? - nej :)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Långa
 3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - jaoo
4. När hade du sex senast? - förrgår
 5. Har du/haft en kk? - ja? nej? kanke? lite? xD
6. Har du kört oskyddat nån gång? - det ni xD
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nope
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ne jag är aldrig svartsjuk:O vem skulle påstå att jag är det:O
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nope
10. Haft sex på fyllan? - endast lätt påverkad ^^
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - jadå^^
12. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet? - nepp
13. Somnat gråtande pga kärleken? - japp
14. Varit på en blind date? - japp xD
15. Varit otrogen? - nej

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - njae inte bara en
2. Är du ofta med dina vänner? - enligt philip är jag inte det -.- men lagom mkt typ x)
3. Vad brukar ni hitta på? - beror åp vädret:P
4. Bästa minnet med nån vän? - Finns hur mkt som helst^^ tjejkvällen hos mig är en favvo ;D
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - Dom vet vilka dom är =)
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - japp
7. Har du hatat din bästa vän? - Nope, ogillat men inte hatat



En bild tillägnad manlig fägring;D


P<3L
2009-05-10 @ 18:48:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0