sjuk sjuk sjuk

Hemma och sjuk idag -.- vaknade illamående och med ont i magen, sen när man steg upp fick man såklart huvudvärk med (men jag är alltid så grinig mot philip så jag va faktiskt tvungen att försöka att inte bli sur)
Älsklingen va jättegullig och gjorde varm oboy och mackor till frukost =) Sen kom Rickard och va här med philip ett tag och jag va faktiskt trevlig och pratade med honom^^ Nu är båda två på gvg och lanar och jag ska försöka sova lite till, är astrött:O men vem vet Philippo kanske kommer hem sen och spenderar lite tid med mig^^ det är tråkigt att va hemma ensam :( men faktiskt ganska skönt vissa dagar.

Men men ska sova nu allihopa=)
Nattinatt <3

/Lina
2009-05-05 @ 15:57:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0