ojsan hoppsan:O

Nu så va det visst ett tag sen nu igen, fy på mig som aldrig skriver!
Ännu en uppdatering får det bli då^^
Var på en släktfest som var hur kul som helst (ni skulle bara ana;D)
Jag vet att ni alla egentligen önskar er en släkt som min ;) förutom allsången kanske.. men allt annat är perfa:D

Erkänn ni alla vill ha sån här släkt:D <3

Samma dag som festen hade jag och Philip också varit ihop i ett halvår:D
Mysit sätt att fira på även om det inte var riktigt som jag tänkt mig^^
I love you<3

Vi har också fått hem lilla issy som är supergullig:D juste ja... för alla som inte visste det så är issy den lilla valpen:D

Här har vi den söta saken som är helt slut<3




Super mkt annat har också hänt men det är inte så mkt som jag kan komma på just nu. Mamma är på kanarieöarna och har det gött medan jag är här hemma och känner mig vuxen och mammig som städar och håller koll på saker och ting här hemma^^  skolan är snart slut som tur är, kunde inte varit skönare! Och jag fick ett sommarjobb så man har lite pengar nu med:D yay för det^^
2009-05-26 @ 18:05:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lana

aw :')<3

2009-06-12 @ 18:47:39
URL: http://lanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0