lugnet efter stormen =)

Usch har haft ett par dagar nu då jag har mått sjukt dåligt, pms ftw(Y) nä men nu är allt mkt bättre i alla fall... även om det är måndag -.-
Helgen spenderades hemma där jag agerade hundvakt åt två små vovvar vid namn cleo och maja^^ Mys mys men lite jobbigt när man samtidigt mår dåligt -.-
På lördagen utövades också en mindre minigolf turnering mellan mig och Philip.... vilket urartade lite och jag ...råkade... slå philip med golfklubban... usch va elak jag låter xD men han va dum faktiskt:O man ska inte mobba nån med pmshumör!

Söndagen blev bara extremt slapp framför msn och med lite tankar om vad jag ska handla nu när mamma ska till Gran Kanaria i tre veckor:O ensam hemma i tre veckor ffs:O  vet inte om man borde vara glad över det lr vad för det är lite jobbigt att behöva göra exakt allt själv faktiskt, även om jag brukar göra det mesta förutom att betala räkningar vilket jag måste göra den här tiden också *suck*

Hm jag hade lite kul och letade efter grejer i Philips lådor när jag va hos Karen.. då hittade jag denna fina kepsen som jag kände igen från massa bilder;D

Hmm och så är det måndag idag ja.... först skola som är tråk tråk -.- sen va med issa ett tag och sen iväg o träna:D  mysmys på det:P såå jäkla skönt sen när man väl har kommit igång med träningen^^

På tal om träning så kan jag ju lägga upp min ungefärliga planering som en liten påminnelse till mig själv^^
Grejen är att jag vill gå ner ganska mkt så jag ska köra två stycken konditionspass i veckan på minst 40 minuter, det kan va ganska lagom om man får nån som går ut och går med en ibland så man rör på sig ordentligt ^^
Sen ska jag  köra minst 3 timmar fys i veckan och det ska fokusera mest på mage och armar då det är dom områdena som jag har mest komplex för. Men sen kommer det bli mkt ben med men det är endast för att jag faktiskt gillar att träna benen, så sjukt skönt:D jag återkommer med ett närmare schema (också på bdb) så får alla som har lust hänga med o träna och sånt:D skulle vara grymt uppskattat =)

P<3L 170<3
2009-05-11 @ 11:43:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

om ja kommer i helgen så kan du o jag gå ut och gå massa i helgen :D <33

2009-05-11 @ 15:51:51
URL: http://hannacamillarosberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0