hemmatråk!^^

SEXTEST FÖR MODIGA!
Du är utmanad!
Är du oskuld? naj naj naj ^^
Har du någon gång haft sex med samma kön? nope:O men nån dag måste man ju pröva xD
När hade du sex senast? Igår natt^^
Vem hade du sex med senast? Min älskling<3
Haft sex på offentlig toalett? nepp!
Haft sex i duschen? japp :D
Kollat porrfilm? aah xD
Haft sex i snön?  nope
Haft trekant? nope, är för svartsjuk för sånt xD
När blev du av med din oskuld? 16
Haft gruppsex? nesh!
Haft sex på öppen plats? hm typ xD
Drömt sexdrömmar? haha ofcourse, vem har inte liksom :P
Blivit påkommen när du haft sex? vetifan xD tror inte det:O har bara varit nära:P
Haft sex i en bil? nej^^, men det ska ske!:O
Sugit av någon? som om jag skulle göra sånt -.- nej nej *hosthost* xD
Hur många har du haft sex med? Uno!
Haft sex i någon annans säng? jaaa xD
Ångrat att du haft sex med någon? njae, kanske ångrat en enstaka gång lr nåt
Haft sex på stranden? nej, men vill ha ^^
Vem tog din oskuld? My one and only
Har du tagit nåns oskuld? nope!
Har/haft kk? ja
Haft sex med någon annans flick /pojkvän? nope!
Tänkt på någon annan när du haft sex? njaae, inte medvetet i så fall:O  bara typ crossed my mind kanske xD
Haft sex i någons förälders säng? ja
Haft sex i sjö/hav/pool/badkar? badkar.. ^^
Haft sex med någon kompis bror / syster? nej
Somnat under sex? nej xD
Haft sex när det är andra i rummet? typ:P?
Varit med någon som är äldre än dig? jaa
Varit med någon som är yngre än dig själv? nepp^^


Jag är ensam hemma för typ första gången på hur länge som helst så har inget att göra förutom massa test, så ni får leva med det men ni måste ju inte läsa allt:P


OM DIG
Namn - Lina:D
Bor - Hemma i växjö ^^
Syskon - un hermano!
Ålder - 17 ^^
Född - 1992
Ögonfärg - blluuue:D
Längd - 1,66
Sko storlek - 39 -.-
Höger eller vänsterhänt - höger.
Stjärntecken - Fish :P
Hårfärg - blondie ^^
Födelseort - Lund:O

DAGENS..
Låt- Down ^^ påminner mig om min älskling<3
Saknad - Philip:/ jag saknar honom alltid när jag inte är med honom <3
Kläder - Leggins, linne och mjukiströja:P
Smink - naturellt!:D
Underkläder - svarta string och röd spetsbh:O
Mat - hmm... knäckebröd och te? xD
Köp - Blonderingsfärg!
Göra sen - Färga håret:D
Godis - choklad är min favorit alla dagar:D men är inte sugen på godis:O
Pinsamaste - mammas minneslucka som hon berättade om innan xD HAHAHAHXD

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - nej det är inget jag njuter av då myggor har en tendens att äta upp mig -.- men allt beror på sällskapet^^
Tycker du om godis - dumt nog jaa -..-
Hur många gånger i veckan äter du godis - för ofta X_x
Äter du oftast nyttig mat - jadå
Tycker du att du själv är söt/snygg - nope inte det minsta
Du ger mycket komplimanger till andra - självklart =)
Är du nöjd med ditt förnamn - nope
Du tycker att du själv är smart - jag är fan trög
Vad är det sämsta hos dig - mitt pmsiga humör ochmin kropp -.-
Vad är det bästa hos dig - humor! nä men vetifan xD
Har du bra självförtroende? - neeee
Hur många timmar om dagen sitter du vid dartorn - sitter inte så mkt vid datorn längre^^
Du tycker om att vara med killar - självklart ;D
Känner du dina grannar - nope
Gillar du skolan - nee, men det är ju inte fel att träffa lite folk då och då :)
Spelar du något instrument - är totalt omusikalisk så nej xD
Sporter/aktiviteter har du gått i - gymnastik,bowling,bugg,fotboll,pingis, boxning, innebandy, konståkning och massa mer skit:P men nu är det bara gym och simning som gäller^^
Har du några tatueringar - nope men ska strax införskaffa!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - massa xD.
Tycker du om djur - jadå^^

BRUKAR DU... Sova - så mkt jag kan ^^
Ta mediciner du inte borde ta - nopeee
Röka - håller mig helst undan från det
Snusa - nej
Skada dig - ibland så xD
Klä dig i svart - sometimes
Lita på folk - Jadå^^
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - japp
Gå i skolan - såklart xd
Gå i kyrkan - bara när jag måste xD
Ljuga - om jag måste. x)
Vilja dö - bara i riktigt jobbiga lägen ^^

NÄR...
Åt du senast - inte så längesen:P
Läste du ut en bok senast - i skolan
Köpte du något senast - idag
Vad? - hårfärg
Svor du senast - nån gång innan idag xD.
Sjöng du senast - innan idag:P
Klagade du senast - nyss xD
Klantade du dig senast - vet i fan xD

HAR DU...
För många vänner - nejdå
Förföljelsemani - bara lite lätt ibland xD
Någon annan psykisk sjukdom? - nee:O
Skadat någon? - jaa
Färgat håret - japp xD
Några piercnings - japp ett par:P
Några tatueringar - naej inte än^^
Egen dator - nepp!
Gjort bort dig rejält - ja (host)

ÄR DU...
Snäll - alltid snäll:D
Snygg - nej
Söt - nej
Kort - bara enligt vissa^^
Klantig - jaa -.-
2009-06-18 @ 22:42:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0