Utkast: 36 frågor ...

36 frågor om den du älskar.
1 Vad heter han?  Philip Derek Benjamin Waite
2. Hur gammal är han? 18 bast
3. När träffades ni sist? nu?:O
4. Vad har hon för hårfärg? just nu är det svart^^
5. Brukar hon färga håret? japp xD
6. Vilka färger har hon haft? allt från brunt och svart til gult och rött xD
7. Vad har han för parfym? två olika, en han fick av min mamma som är format som en cigarr och black suede lr nåt sånt:P
 8. Är han galen? jao jao
9. Vad är erat bästa minne? När jag precis kommit till Wales
10. Har ni många minnen ihop? jepp xD förmodligen fler än många andra xD
11. Vart bor hon? vadå hon?!:O   nä men hAn bor på nydala den lodaren x)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? beror på hur man ser på saken xD
13. Är du avundsjuk på något hos honom? japp såklart:O
14. Vad heter hans syskon? Erik, Hannah, Conner, Anthony och David typ xD
15. När träffades ni första gången? snart ett år sen ^^
16. Hur träffades ni? internet xD
17. Vad går hon i för sporter? hAn går bara på gym just nu men han har gått på många sporter innan, typ rugby och sånt ^^.
18. Vad brukar hon göra på helgerna? vara med mig! :)
21. Har ni pussats? every day
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? aah <3
23. Har han fräknar? japp:P
24. Har ni kollat på film någon gång? ja ofta ^^
25. Har ni bråkat någon gång? nä, mest jag som stör mg på nåt och tjurar på det
26. Har ni sovit i samma säng? almost every night 
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ja :O
28. Har du sett han gråta? nope
29. Vad gjorde du då? inget, det är bara jag som gråter av oss
30. Har du sett honom vara riktigt arg? aldrig sett honom arg överhuvudtaget
31. Har han sett dig gråta? många gånger xD
32. Vad ska ni göra i sommar? vara hemma o ta hand om valpen, jag ska jobba och sen värmland med = )
33. Har han svikit dig någon gång? japp
34. Har ni pratat i telefon någon gång? massa gånger
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? kan knappt tänka mg scenariot, men kan nästan, nästan tänka mig. Hemsk tanke !
36.vill du att hon ska skriva om dej ? ja han skulle gärna få göra det -.-



                          +                                         =


          
2009-06-15 @ 18:22:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0