än är det för tidigt att sova tyvärr:O

AVSLUTA MENINGARNA
1. Jag har insett att min senaste kyss.. var när jag kom innanför dörren
2. Jag lyssnar på..  Nirvana
3. Jag pratar.. mycket
4. Jag älskar/tycker om.. Att sova! och Philip ^^
5. Min bästa vänner är.. oftast väldigt konstiga på ett lr annat sätt ^^
6. Min första riktiga kyss.. ägde rum på stationen i växjö
7. Jag avskyr när folk frågar.. om jag är gravid!
8. Kärlek är.. en jobbig sak
9. Någonstans, tänker någon på.. mig!
10. Jag kommer alltid att.. ha nån att vara avundsjuk på
11. Jag är hemligt förälskad i.. Pär:$ xD
12. Sist jag grät var.. idag
13. Min mobiltelefon är.. sämst och jävligt död just nu och ska lämnas in imorgon ^^
14. När jag vaknar på morgonen.. går jag på toa !
15. Innan jag går och lägger mig.. är jag trött? (har nästan alltid sex med tillade philip^^)
16. Just nu tänker jag på..burkar
17. Bebisar.. skriker?
18. Idag har jag.. haft en dålig dag -.- och haft picknick ^^
19. I kväll ska jag.. sova^^ och laga mat som den hemmafrun jag är -.-
20. I morgon kommer jag.. jobbajobbajobba -.- arkivera papper!^^
21. Jag vill verkligen.. att hunden ska sluta bajsa inne
22. Just nu känner jag att.. att jag ska sätta på mg mina nylagade byxor ^^

Höhö sånthär gör man när man har tråkigt ^^

P<3L 7 månader btw ^^

hanna 20 år med:D <3
2009-06-29 @ 19:51:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0