skolan <-<

sitter och har svenska just nu. Hade skrivit ett jättefint inlägg innan men alla datorerna hängde sig så jag gör ett nytt där jag lägger in martinas och suzzies kommentarer om mig på bdb ;D

Martina:
lina, du är en sjukt underbar person, i början visste jag verkligen inte att du var när jag lärde känna dig, men det var du verkligen. du finns i mitt hjärta och det kommer du alltid att göra. puss på dig babe <3

Suzzie:
Lina, Lina, Lina :) .. du är ju helt obeskrivlig. bara sättet du är på är helt underbart. du är omtänksam och en bästa vänn<3. jag har inte listat ut om du är BI än :P men jag jobbar på det, fast det skulle vara skoj o se dej o Rozzi hand i hand ute :D .. höhö, du är bäst och jag älskar dig allra mest :) <3
hehehehe älskar dig hayati<3

Visst är dom gulliga^^  hohoho men måste fortsätta med svenskan nu så jag slipper göra allt hemma. So long suckers :D  Btw gratulera mig jag har stått ut med mitt bajsbarn i lite mer än två månader nu:D  Gillar honom mest<3
2009-01-26 @ 14:56:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia, la amica! :D

SVAR: Skojjar du med mig människa?

Svampbob borde UTROTAS!!!! :D

2009-01-27 @ 19:26:16
URL: http://juuliiaae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0