skola skola skola

gissa vart jag sitter, om inte SKOLAN:O jag lovar jag är döende! hade världens skitmorgon så hela dagen failar lite. Aja änsålänge lever jag i alla fall. Hoppas på att få prata med Martina lite sen, träffade henne lite snabbt imorse men hann ju inet prata nåt alls då ju :/ sen ska jag fika med Alma i eftermiddag ;D och så tror jag att jag ska fråga Karen ifall jag får sova hos henne för jag mår verkligen skit, gillar inte allt som händer just nu.

Ehm nåt intressant som hänt... näää morgonens fail är inget som alla borde veta om så jag skriver inte det på bloggen, för många som har min blogg ^^

puss på alla bajsbarn! och philip^^

(8) Jag blundar, och håller andan lite till. Hjärtat stannar. Fan va ska jag ta mig till? För jag vet att hundra år från nu, kommer det alltid vara du, när jag blundar.(8) <3
2009-01-12 @ 11:46:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0