Måndag igen. snark!

klippa sig idag förresten... dock ingen aning om hur :O


Hm har inget o göra så då är det väl lika bra att skriva lite. Igår va det tjejkväll med dom flesta av tjejerna från 9c. Allt va jättetrevligt, käkade pizza och spelade något roligt spel som jag och eve ägde på ;D Sen färgade några håret med, lite impulsivt sådär. Dom flesta åkte hem med 22 bussen men ida och amina sov hos mig och vi satt uppe och pratade till två, vilket jag har saknat asmkt! Älskar att bara prata^^
Sen idag så åkte vi tre in till stan för att möta upp vår lilla älskling agnes <3
Hmm inte så mkt mer har hänt, förutom att alla tror att Agnes är jag, inte svårt att övertala vissa om det xD
Jag har förhoppningsvis fått ett datum till min resa, och det är på söndag denna veckan (herregud O_O) Men jag längtar asmkt, har saknat honom som satan, och det vet alla. Kommer få träffa honom lite på fredag förhoppningsvis och sen åka tillbaka med honom på söndag. MEN. Inget är bestämt än så jag kommer inte intala mig själv att det verkligen kommer bli av förrän jag har biljetterna beställda och klara!^^
Sen på eftermiddagen idag kom Jessica, vi krabbade lite med idioterna david och mattias och så körde vi massage ;D det va riktigt mys^^
 
Ehm allmän info allihopa är typ ... 43 dagar idag.
Skolan börjar på torsdag <-< (alltså tre dagar ffs >.<)
Philip kommer förhoppningsvis om fyra dagar ^^
Jag åker förhoppningsvis om sex dagar.
Och det är 62 dagar kvar tills min 17 års dag ;D
2009-01-05 @ 21:40:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0