Jönköping ;´D

Hejhopp!
Är som sagt i Jönköping idag med Jessica ;D Vi sitter här och lyssnar på barbados och nördar oss^^
För att sammanfatta nyår lite så började allt med att eve kom hem till mig, vi drog hem till pappa lite och insåg att hela lägenheten va fylld med massa folk, och dom allra flesta är lärare, och en är till och med kulturlärare på katedral xD ironiskt att man aldrig kommer ifrån det xD
Sen kom Jessica och vi gjorde oss iordning och drog till braås. Det började lite lamt men det blev mkt bättre under kvällen, lite dricka och lite vattenpipa och trevligt folk ^^   jag ringde philip vid kvart i tolv... oops det kostade visst 40 spänn för 8 minuters samtal *hosthost* men sen på natten (då vi undvek att sova) skulle såklart allt jävlas med mig... men nu är jag över det lite, även om jag dock fortfarande inte gillar mattias >.<
När vi kom hem vid tio på förmiddagen åt vi lite sen gick vi och la oss i tre timmar, ända tills vi skulle med tåget till jkpg^^
så nu sitter vi här, vi har badat bubbelbad och sovit en jäkla massa xD men vi mår i alla fall bättre nu än vi gjorde igår xD

Btw jag fick reda på idag att jag kan komma till Wales om jag vill, men såklart så jävlas mina föräldrar då *snark* jag pallar inte med att bo hemma längre, inte direkt så att jag mår bra av att bo här ... :>.<
Gott nytt år allihopa! ha ett bra 2009 ;D
puss på alla^^ ... lr... inte på mattias.. honom hatar vi... fuck u!
och ett litet btw... philip<3
2009-01-02 @ 18:36:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0