Home alone <.<

Usch usch jag vet inte ens vart jag ska börja, just nu sitter jag hemma och är totalt uttråkad. Har varit och sökt jobb idag, och tagit ut ppiller så jag har varit produktiv^^  sen har jag varit på stan med eve med:D Sen är det fan sjukt hur mkt jag saknar honom, jag behöver inte ens säga vem längre alla fattar ändå. Jag saknar verkligen allt, ingen kan nånsin förstå, inte ens han förstår nog för jag tror inte att han känner riktigt likadant. Men om jag inte får träffas på lovet så blir jag galen.
Hmm tycker nästan att det är lite synd att man precis har börjat i ny klass, undrar nästan om alla ser mig som värsta negativ? nä man vet ju aldrig, har bara haft en jobbig period.

Hm har 15 kilo kvar tills jag har gått ner till så mkt som jag vill, känns lite tungt faktiskt att det är så mycket kvar <,< aja det är väl bara till o fortsätta träna antar jag, nån som vill träna med mig kanske? Skulle uppskattas sjukt mkt ifall jag slapp träna ensam.

Inlägg jag fått på bdb kan jag infoga med ;D gillar att det finns nån som älskar mig i alla fall^^

Hahaha :D du hade många bra svar alltså! men några fel. 1. jag hoppade överbäcken :( och ... inget mer. dock var detdär lite kul, med att jag skrattar oftal. det är bra :) jag tycker om dig |_____________________| såhääääääär mycket :D // Amanda <3

Jaaaaa... Men härregud, jag kommer ;) .. kommer aldrig att överleva om jag inte får hälsa på dig där <3333 Det kommer bli bra jobbigt ändå ..
Aww, jag älskar dig lina .. Vet inte vad jag skulle göra utan dig .. z333  //Amina <3<3

2009-01-27 @ 20:12:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: A

:D:D jag gillar dig tillochmed mer än så :)

2009-01-27 @ 20:33:47
URL: http://absolutingenspeciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kan träna när ja kommer ner till dig några dagar nångång <333

2009-01-27 @ 22:30:13
URL: http://hannacamillarosberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0