första skoldagen

bara för att skolan suger FETT mkt och det enda roliga är att få träffa kompisarna så tänker jag lägga ut lite roliga inlägg från min gb på bdb^^ bara för att mina kompisar är bäst <3

"Asså lina jag förstr dig fattar din ställning men du får vell acceptera de å gå vidare antar jag ni kmr ju ses mer :)<3 han kmr på loven å du ska dit å så 4 år kmr gå snabbt <3"
Gabbe försökte uppmuntra mig för längesen ^^

"Jadu ,.. Mitt schema visar att jag är ledig om en månad och tre dagar ;) ..haha , nej då .. Men nästa vecka nån gång :D <333 Sover hos dig med då ? :P"
Amina ville leka med mig:D

"aoow älsk :* vi kan träffas prccis bör ud vill <3 "
Martina är gullig<3

"Yaaaay! Vi har ren mysig relation :D <3 "
Agnes är mysig;D <3

"hahaha ja du är ju liksom tillsammans med honom.. så du borde ju tycka det^^ hahahahxD"
"heheh nej jag vet inte det men jag gissade bara eftersom du har typ lagt ut bilder på honom och texterna. så det var bara en vild gissning^^ "
Ida trodde att vi va ihop, dock va vi inte det då xD

""hej lina!" *vinkar tillbaka* xD"
Alma är mys xD

"du är vacker bby :) vi träffas idag <333333333333333333 "
Martina<3

"mamma vill itne jag ska va pappa innan jag 'r 25 xD"
Det är bra Philip, lyssna på Karen xD

"haha ja som fan du e min heta hottentott Lina :9<3 "
Gabbe och jag är hottentottar^^

"DU JAG ENSAMA = MMMMMMMMM!!!! no lillphilip lr svampbob.! dom suger ändå:D"
hahahah insiderskämt xD

"jag inbillda meej ingenting isåfall är det sanning jag inbilldar meej... ;) jag älska deej o det ska du veta älsling o jag ljuger inte du är JÄTTE SÖÖÖT ;) <33Jag älska deej ;) <3<3"
"Det är så nice att snacka me deej me ;) jag älska deej o kommer alltid att göra älskling ;) <3<3"
Stepha är söt<3

"jaaaaaa det vill jag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) <33 "
Idastina ville leka med mig:D

"Men det är klart att du ska hålla dig kvar, jag ser på dig när du är med honom (har hänt en gång, men i alla fall) Att du gillade honom jätte mycket. Och Lina, jag hoppas du vet att jag finns för dig. Även om vi inte ses så mycket så vet du att du är en underbar person för mig. <3<3 "
"Allt för dig Lina <3"
Stina är underbar<3

"Tack Lina älski pälski :) , vill därmed säga att du äger för du komenterat . lol :D , ja är hyperaktiv o jag älskar dej allra höggst o jag suger därmed på svenska lr ngt :P . Tack, me love u älski hottenpott <3 ;)"
";O. nästa övernattning = hos dej ! :D"
"uff :) haha skoja , ily lina pina <3"
 Naw suzzie ;D <3

"HIHIHIHIHIHIHIHIHHIHIHIH:'D<3<3<3<3finns ingen annan jag skulle vilja vara tsms med än dig LINA!:')JAG ÄLSKAR DAJ<3 "
"aaa tkr jag med längtar efter din kropp(L)XD "
Issamon<3

"när du skriver så låter det ju till & med som att jag är en bra person :Dvi måsste fan göra något efter jul eller nått! "
Jag och Alma ska fika:D

"klart vi ska ! :D älsklings lina <3 :D "
Eve och jag ska leka;D

"inte jag xD magmuskler ska det vara *___*"
Ewe gillar vätränade killar xD

"men älskling då =( finns här det vet du bara säg till så kan jag komma över en kväll så vi får prata om allt som hänt vill verkligen hjälpa dig älskling men vet inte hur Lina du förtjänar det bästa ,,, vad kan jag göra ?d "
"klart du ha många som lyssnar du vet är man en vän får man vänner <3 du e bäst lina bara säg till om jag ska göra någonting för dig"
Gabbe är söt <3

"de bra lina! (Y) :) vi borde börja på yoga elr ngt ;) "
"mebn haloooo nej du får inte ! "
"hahah aaa ;O när man kunde va ute i skinnjacka och allt, precis i början av terminen haha ^^ <3 "
"haha jaa, (du menar näär filip komm till katedral ellr;) ? haha :D"
Lana tycker vi ska sluta stressa:P och så får jag inte sluta i klassen heller:O

"Japp :P ne de va ju inte det ^^ hur är det med dig då? åh du jag får egen lägenhet den 1 februari så jag tycker att du kan komma å hälsa på mig efter de nån gång. Om du har lust så kan du ju kanske komma på inflyttningsfest ^^ pussar! "
"ååååh han e fett snyyyyyyygg ;) man blir ju galen "
Jag ska till vingåker o feesta med alx, som förövrigt älskar johnny depp ;D

":o SNYGGING;) BBY NÄR KSA VI VARA:O<3"
"ahhahahaa kom hit:O!!!!sov amed maj(A)<333"
"ja på söndag då ska vi leka du och jag ;) hahaha:D"
Rosiiiita:D <3

"ahh, fifan. det är helt sjukt dedär.. :s vet inte redigt vad jag ska säga, det kommer ju ändå inte trösta särskilt bra ju. men.. det ordnar sig på ett eller annat sätt tillslut, det lovar jag! <3 "
"ja göre. men tycker du ska byta till jobb-givande linje med moooi! vore fan nice ju (A)ja klartsomfan jag bryr mig. :) <3"
"MEN LÄTT! agnes och lina - målarna! klingar bra. ;D ja det är klart. tack <3 "
"YÄS, samma här! men det känns nog bättre om man kan gå nån JÄVLA linje som man trivs med iafl ellör? :o tycker jag det verkar som afdl. <3"
Agnes och jag är bäääst:D

"fan jag skanar han .. : / <3"
"LINA. du är en helt otrolig tjej , du betyder sjukt mycket för mig. är överlycklig att jag har dig, jag älskar dig <3"
Martina och jag <3

"jaa :D:D ta med imorron! :D "
"yey :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ;D"
Amanda och jag älskar läsk<3

"ej dne nya jag vi kan gå up dit :D tsm :D "
"alla utna en xD" - han hade alla rätt utom ett på ett test om mig xD
"haha xD ofta hur är jag ego barn xD kom gine hur mogna bilder har jag igentligen på mig på bdb :P" och han är ett egobarn;D
"näää mina shemt är bäst :P" - han har dålig humor xD
"mitt xD emn säger itne :O""meh xD mer spänande om du tine vet :P" - och han vägrar berätta saker för mig:O
"p xD jag gilla o va elak xD" - bara för att han gillar att va elak:O
Philip har gått och blivit hälsosam xD

Men jag älskar honom ändå ;D <3 

Jag vet att detta kanske inte betyder nåt för andra. men jag vill minnas mina vänner på detta sättet. älskar er alla<3 men jag har ju inga gb från jessica :/ henne minns vi genom hennes inbrott på min bdb:D
2009-01-08 @ 23:05:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lana den bästa ;)<3

men det är ju klart att du inte får sluta halloooooo :( <3

2009-01-09 @ 18:17:43
URL: http://lanci.blogg.se/
Postat av: Jessica Nanna Lind

MOBBING FÖR DE SOM INTE HAR BDB x(

2009-01-09 @ 23:06:26
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0