upp lr ner?

Vet inte riktigt vad jag ska säga just nu. Jag är så sjukt glad att jag ska få åka till Wales nästa vecka och äntligen få träffa Philip igen. Jag kunde knappt tänka mig att jag faktiskt skulle få vara där på alla hjärtans dag. Med tanke på hur dåligt jag har mått den senaste tiden så ska det bli väldigt skönt.

Men på samma gång kan jag inte vara helt glad, för min andra halva och bästa vän mår dåligt. Jag menar verkligen inte att du ska må dåligt, och jag ska göra allt jag kan för att du ska må bättre. Jag älskar henne jättemkt och det gör så ont att se när hon mår dåligt. Nästan svårt att hålla sig från att gråta när man skriver om det. Jag har verkligen dåligt samvete över att hon också har behövt må dåligt och jag vet inte vad jag ska göra åt det :/ Känns som det till stor del är mitt fel :/ Älskling, du är som en syster för mig. Jag skulle ge dig världen om jag kunde för du är värd den. Jag vill verkligen att du ska må bra och jag kommer alltid finnas här för dig för att få dig att må bra. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Kommer alltid vara din, förlåt<3

Fredag närmar sig.... hoppas det går som jag vill.
2009-02-03 @ 20:36:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica Nanna Lind

Kan inte låta bli att gråta när jag läser !!

Vill inte att du ska må dåligt pga mig, samtidigt är jag sjukt glad för din skull !!<3 älskar dig <3!

2009-02-04 @ 21:36:39
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0