Planering:D

Hm känns nästan lite konstigt att om ganska exakt en vecka kommer jag vara i Wales och äntligen få träffa pojken igen, men jag gillar känslan.. bara inte att det är en helt vecka kvar:P! <3
Nu kommer vi till det spännande, även om kanske inte jag fåt min idealiska alla hjärtans dag (men tro mig jag är faktiskt glad ändå=)) så ska jag göra en fin kopia av den dagen åt issa och jenka imorgon:D
Dom har knappt fått några ledtrådar alls men jag tror att dom kommer bli glada faktiskt:D Hoppas att det visar för dom hur mkt dom betyder för mig, för jag tycker att det är ett perfekt sätt att visa det på ^^
Så även om dom har tänkt på det mkt och fått upp många förväntningar så hoppas jag att dom blir glada över det, för jag har ansträngt mig faktiskt^^

Dagen i övrigt har varit skittråkig. Har haft huvudvärk några dagar nu så jag va hemma idag, har verkligen haft tråk! Typ inget alls att göra förutom lite planering inför allt. Har i princip suttit här på min röv och tänkt hela dagen. Och vad jag har tänkt på vet jag faktiskt inte om jag ska skriva för jag vill inte skriva för mycket innan jag är i Wales=)

Men alla som inte visste det... jag saknar min söta, sexiga, underbara, gulliga, dumma Philip typ jättejättejättemycket <3

Denka och jag <3      Issamon och jag <3    Jag och dumdum ;D<3
2009-02-05 @ 21:01:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0