Det är helg:D

Nu tänkte jag komma med en liten sammanfattning om hur kvällen igår var. Först följde Lovisa och Leo med mig hem och va här ett tag, tills jag. issa och jessica skulle ha vår dejt. Först hade jag gjort mozzarella sallad till förrätt, sen till middag hade jag gjort ugnsbakade rotfrukter med kyckling (och cornbiff till issa) och bearnaisesås och sallad^^ Även om jag misslyckades genom att bränna fast det mesta så smakade det ändå bra xD Sen till efterrätt blev det pudding och så förlovade vi oss alla tre med tre ringar som jag hade köpt (silverringar) + att jag hade köpt tulpaner^^ sedan rökte vi såklart lite vattenpipa med.
Sen stack vi in till stan för att spela biljard, vilket vi alla sög på! xD Men kul som satan hade vi i alla fall... även om jag blev utskrattad av han som jobbar på everlast. Men men trevligt var det i alla fall.

Sen på natten smsade suzzie och frågade om jag kunde dra ner på dalbo och möta Rosita, vilket jag gjorde i tron om att jag skulle få sova nån halvtimme senare, men icke! jag och rossi gick på stan typ en och en halv timme för att hitta hennes bror, sen stack vi hem till mig och jag tvingade henne sova över xD
Men det va en trevlig dag i vilket fall =)
Snaaart ska jag få träffa min baby igen:D längtar längtar längtar:D <3<3



Baby u know that I miss u
I wanna get with u
Tonight but I can't now
Baby boy and that's the issue
Boy u know I miss u
I just wanna kiss u
But I can't right now so baby
Kiss me through the phone <3
Philippo <3
2009-02-07 @ 11:09:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0